Två felfria rundor!

Hoppningen idag gick super!
Började ju då med att jag åkte till stallet och fixade det sista, lastade på och tillslut var vi framme. När jag satte upp märkte jag hur pigg hon var! Vääääldigt pigg. Men det var väldigt bra, bättre pigg än lat, tycker jag i alla fall. 
Första rundan var ju bara 50 cm för att vi skulle känna på banan och att det var första gången vi var i väg tillsammans, hon ville knappt galoppera den rundan utan hon ville mer trava.. haha, varmblod var det ja.. men vi kom felfritt runt i alla fall! Sedan var det andra rundan på 60 cm som gick mycket bättre! Tog ett spö med denna gången, man behöver knappt använda spöt på henne man behöver bara hålla i det så blir hon pigg, haha gulle. I alla fall det gick jätte bra och jag vill även tacka min mamma för att hon var där och hjälpte till idag, även reine och molly som kom och tittade! :) Lilla underbara Pride<3
.
Har tyvärr inga bilder från idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0