Ridning, Pride, 2012-09-06

Efter jag ridit Nosic gick jag vidare till Pride! Häst*** ville inte komma in eftersom hon inte hade grimma så hon tyckte att hon var en fri häst som bestämde över allt och alla.. nej men typ. Fick i alla fall tillslut in henne och där började jag göra iordning henne. Vi hade väldigt mycket färger på oss kan man ju säga. jag  hade en vit tröja, blåa byxor, hon hade 2 gröna benskydd och 2 rosa benskydd, blått/orange/guld schabrak och ett orange reflextäcke. Så vi hade rätt mycket färger, haha. 
.
Till ridningen då. 
Red över till Staby, och mötte Blondi och Lutfina. Gick till paddocken och hoppade!
Hoppade först bara ett litet räcke men det blev sedan kryss, kryss och 2-studs! Gick helt okej, men det var längesen jag red Pride nu så.. haha. Red sedan efter det ut i ösregnet och skulle tillbaka till Veneröd! Blondi bytte häst till Glimmer, Matilda och Figo och Rebecka och Sally följde också med!
.
Mysig dag!
Kommer film från hoppningen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0