Ridning, Nosic, 2012-09-05

Det blev som jag skrev tidigare, jag och Blond red ut, jag red Nosic och Blondi Lutfina!
Jag började med att ta in Nutte och fixade i ordning honom, tog lång tid på mig och red sedan iväg och mötte Blondi och LL, vi prövade lite WE bara i trav och red sedan ut till en liten bänk mitt i skogen, satt av våra hästar och käkade lite fika! Red ut lite till och dom var så söta.. dom ville köra race brevid varandra! Men det fick dom inte, haha. Sen så gick vi in lite i paddocken igen och red lite till. Film och bilder kommer!
.
Låter som det var jätte ansträngande pass, men faktiskt inte, Nosic blev knappt svettig, och vi skrittade otroligt mycket, så det är ingen fara med dom ;)
.
Tack för en trevlig ridning bästa vän!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0