Godmorgon!

Försöker som sagt med en nystart på bloggen! 
Idag ska jag tävla med Pride på KRS. Det är en pay & jump/utbildningshoppning så det ska bli kul!
 Har försökt få upp min nya design men det vill inte funka så jag väntar med det tills senare. Ska i alla fall snart åka iväg till stallet och fixa i ordning det sista hos Pride och sedan blir det lastning och ja, tävling! Ska hoppa 50 och 60 då hon inte är i så jättebra hoppkondition. Får se, kanske kan byta till 70 istället för 60, får se hur banan är och hur hon känns på 50´n. Försöker blogga från mobilen när jag är framme! Ha det sålänge. 
.
Hade tänkt att det skulle vara såhär med headern, först den på Cookie och Pride och sedan ändras det till några söta bilder på Nosic, men icke..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0