Fredag, lördag söndag

Wow vilken härlig helg!
.

Helgen har varit helt awesome!
Det började när jag åkte till Belinda på fredagen, vi åkte till stallet och Belinda red Esmeralda "Ess". 
Dom körde på dressyr i paddocken och det såg väldigt fint ut, sjukt vackra tillsammans i alla fall!
Aw lilla Polo har skadat sig! :(
.
Åkte därefter hem till Belinda och gjorde pastasallad och käkade lite, kollade på en film och drog sedan ut och träffade några av Belindas kompisar! Det var kul, i alla fall, somnade sedan.. haha. 
.
Lördag, vaknade klockan 06.00 fast jag drog mig liten stund medans Belinda fixade sina saker. 
Åkte sedan till alleby, eller ja, till Belindas Polle Ess tog in henne och fixade det sista. Carro, Felicia med flera kom också efter en stund, eller så var dom redan där.. haha. Men dom var där och fixade. Felicia skulle ha med Melde på tävlingen. Gymkhana individuellt SM, kom sedan iväg till Lycke där min kusins gamla ponny stod en gång.. Lilla Magic<3 Rest in peace. 
.
Ess var inte riktigt på Belindas sida i lördags men jag tyckte det såg bra ut när det väl funkade!<3
.
I Söndags så tävlade jag, pay and ride med Nosic! Gick också väldigt bra, fick rosett, haha :))
Lilla bebisen! 
.
kortfattat osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0