Ridning, Cookie, 2012-10-02

Blev skjutsad till stallet så jag kom dit vid 17-tiden. 
Fixade i ordning Cookie och red sedan iväg, gick ner till Maria och väntade på Ida och Nosic. Vi red lite i paddocken efter någon minut kommer även Maria på Eox, dom var jättesöta tillsammans! Haha Eox ville först inte gå i vattnet men tillslut gick det. Cookie var väldigt pigg och jag skulle hoppa av och ta ett spö (Måste ha det eftersom Nosic är hingst, för säkerhetsskäl), men då får hon ju för sig att hon ska galoppera iväg som i gymkhanan, så jag fick kämpa lite haha. i alla fall efter det (det var kanske 5 minuter i paddocken) så var dom nya inackorderingarna klara så vi red alla 5! Det var faktiskt ganska mysigt, jag och ida med racerponnysarna, dom nya (kommer ej ihåg deras namn så dom får heta dom nya just nu, haha, i alla fall dom nya med sina och sedan Maria med unghästen.Vi jobbade väldigt mycket med hästarna i skogen men tog även det lugnt eftersom Maria red unghäst. 
.
Fick sedan skjuts av Ida och hennes pappa hem sen, väldigt snällt tyckte jag, haha  c:
.
Ni får ursäkta sitsen.. haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt häst du har :)

2012-10-12 @ 16:40:17
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0