Som min egen!

Nelson har verkligen varit helt som min egen idag!
Började med att jag fodrade på morgonen hos han, mockat, ridit, lunch, middag, tagit ut honom till hagen och in honom i hagen, I REGN! Vi var tvugna att hämta hästarna längst bort i hagen för att dom inte ville gå in, i spöregnet, det var helt sjukt, haha! Nelson var glad över att gå in! Och vet ni?! Jag blev så glad i går kväll, det var en som hade hoppat honom så när hon bar ut hindrerna gick jag runt med honom och Daniela med Dominique, och när jag lämnade över Nelson så gick han med henne och sen när han mötte mig igen så försökte han gå till mig och dra sig, han vred sitt huvud mot mig, jag blev så himla glad! Åh, den pollen va, love him!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0