Pay & Jump - Första rundan, 60 cm

Eftersom jag hade ridskoleponny så fick jag max hoppa 60 cm, tyvärr, men det spelar ju egentligen ingen roll hur högt det är, men det är ju alltid kul med en högre höjd, haha. Jag hade glömt att kolla banan så Linnea var snäll och berättade hur den var, första hindret var jag inte riktigt med så jag typ ramlade över hans hals, men resten gick faktiskt riktigt bra! Jag hade mitt egna schabrak och nosluddet som jag har på de hästar jag älskar! Haha den har varit mest gånger på Nelson! Förvånade? Älskar ju Nelson! Var kanon nöjd! Här har ni även en film som är redigerad av mina fina vänner som ni kan hitta här!


Ja, ni ser ju själv hur det gick! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0