Pay & Jump - Andra rundan, 60 cm

Andra rundan gick mycket bättre än första!
Ramlade inte över första hindret! Haha, på andra rundan då så fick vi övningshoppa första hindret.
Jag är alltid sån att jag blir jätteanfådd bara för att jag är nervös när jag går in på banan, jag vet inte varför, det bara blir så, glömmer väll att andas eller något, haha. Denna rundan blev det ingen film på men jaghar för mig Linnea fotade med Annas kamera sista rundan! Får hoppas det i af, annars har säkert Klara och Rakel lite bilder. Jätte glad över alla som var där!
.
Haha en rätt gammal bild när jag försöker få stopp på pollen som var rätt pigg, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0