Frågestund - Svar del 6

Av Malin:
Vad tycker du är det bästa med Nelson? :) <3
Det finns inget bästa, hela han är bäst!

Av Beatrice;

Vad fick dig att börja blogga ?
Jag ville dela med mig av min vardag, mina bilder och så!
Varför blogga du? , kanske är samma där men men.
Samma ;)
Om du åkte till en Öde Ö och fick bara ha med dig tre saker vad hade de varit då?
En jättestor påse där min familj är men ingen vet om det, mat och vatten så jag kunde överleva! ;)
Vad fick dig börja rida?
Min mamma rider och då blev det ju så att jag också börja rida! :)
Läser du min blogg , eller klicka du bara in på den ?
Läser! :)
Om du läser den tycker du den är bra?
Ja självklart!
Din fabortit blogg ? :)
Ponnysanning :)
Vilken stor kändis blogg läser du ?
Ponnysanning och Linn Olssons typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0