Frågestund - Svar del 4

Av Rebecka:
Hur många djur har du?
Som sagt 7 :D
och .. vad är din favoritmat? :D
Och som sagt igen potatisgratäng och något grillat kött, även fiskpinnar/chicken nuggets!!<3


Av daniela:

Yo. kom på lite till ;)

1. Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Bild tror jag/elevensval
2. Vad tycker du om att skriva i din blogg?
Olika, FörJag tycker det är roligt men tar för mycket tid även om jag inte bloggar så mycket längre.
3. Läser du min blogg, isf hur ofta och vad tycker du om den?
Försöker kolla den varje dag, tycker den e väldigt bra, fina bilder, bra text osv! Älskar att läsa om vad folk gör så! :D
4. är du min pappa?
Ja..
5. Din favorit plats förutom stallet?
Hemma tror jag, eller utomlands, typ stranden eller något!
6. Favorit spel? varför?
Jag vet inte, World Of Warcraft i så fall. För det är awesome :d

:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0