Frågestund - Svar del 2

Från Linnea:

Varför tycker du så mkt om nelson? ^^
Han är underbar och det känns som vi förstår varandra toppenbra, jag älskar hästen, that´s the way it is! :D
KAn du skriva ett deltaljerat inlägg om hur han är att rida med mera.
Jodå det kommer i kväll!
Hur är Milanos personlighet?
Han har väll ingen speciell personlighet tänkte jag säga men han är toppen i stallet och så, rolig att rida på men fanns knappt inga ridvägar man fick rida på och om man gick ner på en äng och det kom en bil börja han skena och bocka, hoppar man av börjar han stegra tills bilen har åkt iväg. Men annars är den fiinfin!
KAn du skriva ett inlägg om hur han är å rida.
Jodå!
Är du nöjd över den du är?
Både ja och nej. Det bror väll på, jag är den jag är och vill inte ändra mig för att andra ska "tycka om mig mer" om man säger så, jag satsar på äkta vänner som accepterar mig för den jag är! :) 
Läser du min blogg?
Självklart!
hur ofta?
Försöker varje dag!
berätta hur du är som person.
Hur jag är som person.. jadu, vet inte, olika varje dag ..
Vilken är din favorit film?
War Horse!!
om du fick välja att leva livet i ne ålder vilken skulle det vara då?
17 tror jag!

Kram! <3
Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv; Japp, det är ranchen, eller Mölndals Ridklubb som de heter. Har du vart där eller? :)

2012-05-07 @ 12:20:06
URL: http://tildazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0