Frågestund - Svar del 1

Blir tyvärr inget videoinlägg eftersom det inte gick att ladda upp det...
Från Daniela:
YO!
1. Vad gör nelson till din favorit häst?
Asså jag känner att vi verkligen passar ihop, vi gillar att jobba med samma sak, och han är underbart vacker. Jag vet inte, han bara är min lilla bäbis<3
2. Varför vill du inte rida lester så ofta längre, ni passar ju så fint?
Haha aw, nej jag vet inte, känner inte att jag, nej jag vet inte, det blev Nelson jag börja älska istället!
3. Hur många djur har du?
Jag har 7 stycken :) 3 hundar, 2 kaniner & 2 katter.
4. Vilken är din favorit mat, favorit film, favorit godis och dricka?
Min favoritmat är potatisgratäng med något grillat kött eller/och FISKPINNAR/CHICKEN NUGGETS!
Favoritfilm, WAR HORSE! Favoritgodis, inget, men glass är jävligt gott! favoritdricka.. COLA!
5. Vem är din bästa vän i skolan?
Madde och Sandra tror jag väll, har många<3
6.Vad heter den första hästen du red?
Det vet jag faktiskt inte, antingen var det någon av mormors shettisar eller någon på djurpark eller så.
7.Om du skulle få välja att vara ett djur, vilket hade du valt och varför?
Jag hade nog valt, nej jag har ingen aning. Men kanske en sköldpadda som lever länge!
8. Är du nöjd med ditt namn?
Ja jag är nöjd med mitt namn, men om jag inte skulle heta Sara skulle jag vilja heta Ida, så vackert namn!
9. Vilken årstid är den bästa enligt dig?
Jag ÄLSKAR våren början på sommarn, då är det varmt och perfekt ridväder, inte för varmt och inte för kallt, toppen helt enkelt!
10. Vilken häst ras tycker du är finast?
New Forrest och Camargue! Men gillar även hästar som är Cremello färgade.. MM KÄRLEK!
12. Favorit musik och band/artist?
Jag har väll egentligen ingen favorit så.. oftast är det bara en låt med en artist liksom, men typ Avril Lavigne, dead by april och Korn :)
13. När fyller du år?
18 Januari
14. Har du några andranamn isf vilka?
Lovisa
15. Vem/vilka kan du lita på till 100%?
Egentligen ingen tror jag.. Men självklart kan jag lita på min famil mer en mina vänner.
16. Vad har du för planer iår?
Tänkte försöka hyra sommarhäst men får se om det blir något av.. annars kanske gå på ranchens.
17. Tycker du om Jedward?
Vem gör inte?
18. Hur många "unikaläsare" har du om dagen? Alltså inte sidvisningar.
Hah jag vet vad du menar med unika. Öhm, olika faktiskt, efter min lilla bloggpaus har jag ju fått mindre läsare, :) Tycker faktiskt det är lite privat så tänker inte säga det :) 
19. Förutom nelson, kan du säga 1,2,3 på dina favorit hästar som står på krs. Alla vet ju redan att nelson kommer 1:a men förutom honom? :))
Helt enkelt 2, 3, 4 kör vi! HAHA, det är väll Mynta, Shanti &Cyklon :) 
20. Läser du andra bloggar, isf vilka? :)
Ja jag läser
Anotherteenagegirl.blogg.se
ponnysanning.com
nattstad.se/danielanilsson
nattstad.se/nicholaihollesen
awp.blogg.se
sarawhbby.blogg.se

Olika varje dag, men dom här kollar jag typ varje dag. 

YAY

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; Haha guud usch, människa... Saknar dig med! <3

2012-05-06 @ 12:58:10
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0