Awesome ridtur, Pride m. Bästavän!

Cyklade till stallet vid kvart i 4 och var väll framme kvart över eller något?
Tog in Pride och borstade, sadlade och sedan hör jag Blondi ropa på mig utefrån och där står hon med Glimmer. Vi skulle nämligen rida tillsammans! Jag tränsade och strax därefter var jag uppe på hästen och vi började skritta iväg mot Staby! När vi kommer fram till där Glimmer och Lutfina står så går Blondi ner och tar Lutfina! Vi red först ut en liten sväng och sedan red vi i paddocken, Pride var ganska pigg men det gick helt okej! En liten film från paddocken kommer någon dag, filmade en liten film på mig och pride och en liten på blondi och lutfina, tog även några kort, ni får tyvärr inte dom på blondi och lutfina än då jag inte hunnit lägga in alla på datorn! Men det kommer!

<p>Pridiiiis :)</p>
BJUDER
<p>Hhaah bjuder</p> Hihi :)

Kommentarer
Postat av: Emma

står han i samma stall som LL? :D

2012-06-01 @ 07:22:38
URL: http://nattstad.se/emmakihlandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0