Ridning, Maja, 2012-03-17

Daniela och hennes mamma hämtade upp mig vid 20 i 10 imorse.
Vi åkte ner till stallet där Maja står, gjorde iordning maten, mockade och gjorde sedan iordning Maja!
Red en stund i manegen, gjorde lite samma övning som igår, typ en minut... haha! Nej men hon var väldigt pigg så jag försökte mer att kontrollera henne, haha. Men hon gick i fin form en stund och lyssnade. Efter det skrittade jag av henne en stund ute. Hoppas det blir fint väder nästa vecka så jag kan rida i paddocken. Hade förövrigt en supertrevlig dag med Daniela men berättar i ett nytt inlägg.
Just det, blev lite bilder också som kommer någon gång, haha.

<p>Mycket rolig idag med Daniela! Pratade om allt och alla! Okej kanske inte alla men vi pratade om mycket och kände att det var väldigt bra, hon är så bra!Helt enkelt, tack för en finfin dag! Love u !&lt;3</p>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0