Planer idag,

Om ca en timma kommer Daniela och hennes mamma och hämtar upp mig, vi åker iväg till Maja oså e vi där!
Inte världens finaste väder.. men det regnar inte i alla fall. Det blir väll att rida i ridhuset.
.
Efter det drar Daniela hem till sig och jag hem till mig, ska ha kalas för Molly. Hon fyller ju 2 år på måndag!
Sedan vet jag inte vad som händer.. Egentligen hade jag och Daniela planerat att hon skulle sova här och att vi skulle gå till rörtången med hundarna osv. Men hennes föräldrar ändrade sig och sa att hon inte fick.. så det tyckte jag var väldigt tråkigt.. Skulle annars blivit en jätte rolig dag. Fast det blir det ju ändå :)

:)
Oså en lite söt mobilbild på Maja! :)
HAAHHAA. jag kan inte se normal ut på bilder... Daniela e i af fin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0