Ridning, Tantan, 2012-07-22

I går (söndag) var jag ju hos Pride och sedan gick jag ner till stallet nedanför där en tjej vid namn Maria bor. Hon har en dotter som jag känner lite. Ska börja rida där lite då och då!! :) När jag kom dit möttes jag av en glad hund, haha, Maria hade blivit lite sen (hon var i kungälv) så hon kom efter en stund, sålänge var vi i deras, ja vad ska man kalla det, ett lunchrum eller något, nej jag vet inte. Där satt jag, Ida (dottern) och hennes kompis och chillade medans två trevliga tjejer vid namn Ida och Felicia stod och dansade.. HAHA, söta. Ida (dottern) sa bara till mig "ska du vara här är det bäst du vänjer dig, haha ;)", inga problem, sånt är bara kul! Sedan städade vi lite i stallet, det vill säga sopade och så och sedan skulle vi rida. Det blev att jag red Tantan, en vacker nordsvensk och Ida en fin arabhingst. Tantan är 25 (har jag för mig?) och arabhingsten 23 :) Men otroligt framåt och mycket pigga, men det är ju bara kul. Vi red i skogarna först den nya vägen och sedan den långa vägen vid islandshästarna! Det var jättekul att rida hos dom faktiskt, goa tjejer också, hit kommer jag gärna igen!
.
Tantan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0