Onsdagen bestod av + Ridning, Pride, 2012-07-26

Igår (onsdag) bestod av att Daniela kom och hämtade mig sen åkte vi till Pride!
Hon har ju tappat en sko så det blev inte så mycket ridning. Vi gick till paddocken och där fick även Daniela rida.. jag var så sjukt varm... HAHAH! Jätte snällt av Daniela följde med, det är så roligt! :)
Bilder kommer kanske! 
 
 
Sedan åkte vi hem till mig och lekte lite med djuren^^ Det slutade med ett sår på/över läppen, trötta hundar och Daniela och Sebastian låg och chillade på marken.. HAHA. Haft en jätte fin dag med er alla idag!! TACK.
.
Efter det höll jag lite underhållning för min syster i vattenspridaren!
Då gick även min mobil sönder.. Det var en spricka innan men så ramlade den när från vårat altanstaket och ja..
Satte på plasten efter att den gått sönder såhär... annars skär jag mig.. hehe. det slutade såhär: 
 
 
Sedan åkte jag, pappa och Jenni till instön och badade! 
Riktigt skönt, fast jag frös, så jag hoppade bara i och sedan upp igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0