Morgondagens planer!

Imorgon blir det gå upp tidigt igen, och ta bussen till trankärr klockan 9.10!
Jag ska rida Milano en snabbis sen åker jag till pappa och värmer mig. Vid 14.00 tiden kommer mamma och hämtar mig så ska vi till Dione, Disa & Tango! En riktig hästdag :D
Hann ju inte rida Milano idag så det blir imon helt enkelt! Men de blir ju bra de med!

Och JA sitsen e jätte fin!
Hästen var jätte taggad verkligen. Får väll se hur det blir imorgon i snön?! Synd att jag inte hade en liten fotograf med mig.. snön försvinner ju snart... :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om hur Milano, dione, disa och tango är att rida? Och typ hur gamla dom är, deras personligheter osv... :)

2012-01-29 @ 10:09:56
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

SV; Aaa, men hittar inte den andra x)

2012-01-29 @ 17:00:04
URL: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0