Intresserad av underbar islandshäst?

Perfekt förstahäst eller en häst att vidareutvecklas med!
Perfekt förstahäst eller en häst att vidareutvecklas med!. Hästar säljes
Perfekt förstahäst eller en häst att vidareutvecklas med!. Hästar säljes
Typ: Islandshästar -  Inriktning: Allround -  Kön: Sto -  Födelseår: 1994
Namn: Hildur Frá Hejelte
Efter mycket tankar hit och dit så är Hildur nu till salu då jag inte har tiden som krävs. Hon är ett jätte härligt islandssto på 17 år. Är pigg och glad men inte het. Hon är väldigt snäll och är okomplicerad i all hantering. Hon har stått på ridskola och fungerar bra där. Är mångas favorit! Vill helst att hon nu får komma till en familj som vill ha en underbar förstahäst, eller en häst att vidareutvecklas med och kanske rida lite kurser ibland. Hon är 100% trafiksäker och kan ridas ut både själv och i grupp. Hon är mjuk i munnen och är bra på sidförande övningar osv. Tycker även om att hoppa och att ridas ut på härliga skogsturer. Hon är importerad från Danmark år 2000 och har inte något eksem. Hon är femgångare men jag har inte ridit så mycket pass på henne. Är du intresserad och vill veta mer om Hildur ring mig gärna på telefonnummer 0739-868717!
Pris 48 000 kr
Detta e då min underbara kompis islandshäst, Hildur som hästen heter söker nytt hem.
Du får gärna dela vidare! Ni är guldvärda då!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack söta du! <3

2012-01-30 @ 20:00:34
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0