Dagen idag,

Dagen idag har varit trött!
Skolan var helt okej men somnade nästan sista lektionen. När jag kom hem satte jag mig vid datorn en ganska bra stund sedan gick jag ut och fotade Bobo. Mötte även upp Blondi så gick upp till mig.
Var som vanligt sociala framför våra älskade datorer och ja åt clementin!
Sen gjorde vi typ inget? Haha när hon åkt så satte jag mig vid datorn igen och efter en stund gjorde jag kladdkaka till familjen. Och nu sitter jag här vid min dator igen!



Ikväll får jag rosa håår!
hoppas det blir lyckat bara! Så ni vet är det inte exakt sån rosa ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu hästblogg där jag skriver om inridningen utav min ponny och träning och tävling med mitt 9åriga hafflinger sto!

//goldponies.blogg.se

2012-01-26 @ 19:46:42
URL: http://goldponies.blogg.se/
Postat av: Emilia

oj, får du visa ditt hår på bild sen då:)

2012-01-26 @ 19:52:05
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0