ANNA WINGÅRDH!

Anna ville att jag skulle skriva en text om henne till hennes blogg vad jag tycker om henne.

Lärde känna dig genom fadderridningen osv.
Först trodde jag du var sån som var svår att bli vän med och jag trodde du typ var minst 2 år äldre en mig!
Men det visade sig både att du var lika gammal som mig och sjukt lätt att lära känna.
Därefter började vi umgås mer och mer. Träffade din mamma och det visade sig att det var min gamla dagisfröken!
Som sagt lärde vi känna varandra typ från första början och det känns som flera år nu.
Du är en genomsnäll kompis, med sjukt bra humor och söta näsborrar!

En av mina bästa vänner!
Underbar person som man verkligen kan lita på.
Vänner 4-ever!<3
Bäst e du, älskar dig kompiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0