Hoppning, Nelson - 2012-02-10

I går (Fredags) hoppade jag min underbara älskling Nelson!
Gick riktigt bra! Vi hoppade barbacka (bilder kommer).
Han var lite pigg ett tag men blev bättre på slutet. Gick i form i skritten och några korta stunder i trav.  Jag lånar Annas fina bild på banan. 2 kryss, studs, räcke & en oxer. Ni ser nog vad som är vad. Gick riktigt bra hela tiden förutom när vi kom från det blåa krysset och skulle till studsen, då var han lite överpigg. Men annars grymt! Hade en väldigt bra ridlektion då. Ungefär hälften av oss red barbacka och hälften med sadel. Men ingen avramling blev det ändå = Ingen tårta.
Om man ramlar av måste man bjuda på tårta! :D

Bild lånad av Anna, finns under länkar!

Du är den finaste jag vet!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0