Ridning, Jupiter, 2012-08-17

Idag red jag ju på ridskolan och jag fick Jupiter. Jag har aldrig ridit honom innan så det skulle bli spännande... han är 173 eller något och skittjock! Men stark men mycket trevlig ändå! Vi red i hagen och vi tränade balans och sånt.. haha. Men det gick bra, mycket bra!
.
Efter ridningen åkte Blondi med mig en stund hem och vi spelade mariokart, hoppade och sånt, haha!
Så göött.
.
Red ju även Pride i onsdags och Daniela filmade ju snäll som hon är!!
Här är filmen! :D
 Kan bara tacka tusen gånger om! 

Kommentarer
Postat av: Liana

Kika in min bloggis om du viiiiilllllll! =)
Kraaamis

2012-08-17 @ 23:08:51
Postat av: lisa

Jattefin video!!

2012-08-20 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0