ojdå

Bloggen har verkligen inte kommit i första hand nu..
Igår ko mjag hem, läste, kollade på tv och sedan somnade jag vid 5-tiden på eftermiddan.. Så sen dess har jag sovit fram till klockan halv 8 då. Aja, idag har jag i alla fall varit i stallet och det har kommit 2 nya hästar.
Radza & Barka. Radza är ett stor skimmel som verkar väldigt trevlig i ridningen, Barka är en inte så jätte stor storhäst men hon verkar vara lite rädd om sina bakhovar eller något. När man ska kratsa dom och får upp dom så sparkas hon, hon är brun med svart man, var hade rätt stort steg och såg väldigt framåt ut men fortfarande trevlig.  Ursäktar mig för att jag inte bloggar men  har ju sagt att bloggningen inte alltid kommer vara på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0