Fick veta en tråkig sak..

Min älskade lilla pissemisse Sebastian har varit borta sedan i Onsdags...
Fick veta det idag, visst katter springer bort ibland, flyttar eller så, men Sebastian är inte sån han lämnar nästan aldrig tomten förutom när han ska tillexempel göra sina behov, mamma har ropat och letat.. Man vet ju aldrig med katter.. Han hade sår bakom öronen som nästan aldrig läkte, men jag tror inte det är därför.. Jag hoppas verkligen han lever.. Maja (våran andra katt) går runt och jamar och verkar leta efter honom.. Hur kommer det bli nu?
Älskade katt, kom hem, kom tillbaka till oss, min älskade lilla Bebbe <3
Ditt liv ska inte vara slut än, det är du inte värd!




Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Fin blogg :) <3

2012-04-29 @ 09:55:29
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0