Quinto.. -.-

Heey människor! :D

När jag slutade ringde LG och undrade om hon kunde följa med upp till mig,!
Till slut var vi två hemma hos mig och typ ja vet inte! HAHA.
Sedan gick vi till stallet. FICK QUINTO! USCH! Gillar verkligen inte den hästen.. Han är alltid så seg, stel och ja.. Jag gillar honom bara inte.
Men det gick faktiskt riktigt bra, gick i form nästan hela tiden, var väldigt pigg. Vi gjorde skänkelvikningar och galopperade från halt, oså massa olika sånt!
Man kan säga att han e en elefant.



Efter det så stannade jag och Blondi kvar och pysslade med alla hästar och borstade oså.
Är skötare på Lady nu! :D
Men ja, idol nu! Herrå



Kommentarer
Postat av: Linda

sv: en dvärgpudel (: d?

2011-09-23 @ 21:16:43
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0