"Godmorgon"

Heey!

Vaknade ganska precis. Nej men för 40 min sen kanske..
(onödig fakta: Slog i mitt huvud 3 gånger i natt i min fönsterbräda! Aj)
Haha men ja, sticker till stallet lite senare. Jao jao..
Har inte så mycket att skriva eftersom jag inte gjort så mycket hittils idag!



Är helt stel i axlarna och nacken, hehe,!
Nästa gång tänker jag inte ha Quinto... aldrig.
Han är la duktig ibland, som igår när jag fick honom gå i form typ hela tiden men det går ju typ inte att få honom på en volt osv.. Gillar inte honom ändå.



Hade ingen bild på Quinto.
Jaja men ska spela lite horse saga nu!

herrå



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, tack så mycket! :)

jo allt är bara bra med mig! :D

hur är det med dig?

Kram

2011-09-24 @ 13:07:09
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0