Nej jag har inte glömt av er ;)

Jag har verkligen inte glömt av att skriva på bloggen, utan jag har inte hunnit!
Jag har varit i skolan, cyklat och skjutsat Madde och så har jag även varit på agilityn! :D
Det gick verkligen super idag och Bellas och mitt humör var på topp, det ända negativa var att jag fick halsont och har det fortfarande.


- en liten fågel :3

Ja, har precis matat kaninerna och tänkte att jag skulle skriva ett inlägg här.
Snålt med inlägg idag men ja, vad ska jag skriva... HEHE!
Skriver väll något mer inlägg senare.



Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jo så klart men det är inte alltid jag hinner kolla alla bloggar så detta var dem jag kollar mest men jag kollar din också,glömde bara skriva den:)

2011-10-26 @ 15:22:04
URL: http://jollyosolfari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0