Milano idag med Blondi & Cicci!<3

Heey!<3

Var ju hos Milano idag!<3
Jag red barbacka och det gick grymt! Skrittade först fram en ganska bra stund och sedan tränade jag lite dressyr i terrängen och det sista hoppade jag lite!
Det var jätte roligt verkligen!


- Har tyvärr inga nya bilder... kameran var död.

Men det blir någon annan dag!
Blondi sover hos mig idag igen fast hos pappa och imorgon blir det KRS och så blir det att rida hos Dione,Tango och Disa :3
Verkligen en ridhelg!<3
Och vet ni vad höstlovet blir? Det blir som ett hästlov!! (Blondis ord) :D

Skriver väll sen igen!
För er som bryr er.. JAG ÄR HUNGRIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0