Glimmer!<3

Heey!<3

Efter skolan åkte jag först hem till pappa och åt sedan bar det av till staby!<3
Första gången jag skulle gå den vägen själv.. Jag gick av bussen och började gå, men så var det en väg till höger och en till vänster, så jag kommer inte på vilken väg jag skulle ta!
Så jag vänder och tänkte stå och vänta tills blondi kom typ 5 min kvar. Så möter jag henne och hennes farfar/morfar?, körde henne! Så dom hämta upp mig och så var vi på väg till stallet igen!
Vi mockade, tog in hästarna, borstade på leriga hästar och sedan rida!
Jag red Glimmer och Blondi red Lutfina.
Bilder kommer :3
Så länge kommer en bild från när jag red Lutfina en gång.



En liten bild :3
Haha i alla fall, första gången jag rider honom ORDENTLIGT!<3 Haha nej men har ju bara ridit ut några meter innan :3 haha!
Men det gick otroligt bra, testade olika gångarter, skänkelvikningar osv. Formen var jätte fin!
Dock hade jag lite korta stigbyglar men orkade inte länga! XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0