Dione! :)

Hejhej!

Har varit borta hela dagen!
Klockan 8 skulle jag och Blondi gå upp och hjälpa till på en knattetävling! Problemet var bara att vi försov oss till klockan 12.. hehe! Så vi cyklade vid 13-tiden och köpte frallor, och sedan skulle jag och mamma rida!
Jag red Dione och mamma Disa!
Vi red i huset och det gick lá sådär. Var lite jobbig och inte ville lyssna så mycket.. Men ibland gick hon riktigt bra och fint! Mamma var superduktig med Disa!


- Detta är några hästar från Örebro genom bilfönstret :3

Första gången jag red i ridhuset idag oxå!
Åker till ullared imooon! :D :D :D
Sorry för slarvigt och snabbt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0