Vem ska jag ha...<3

Hallo du! :)
I morgon är det sista dagen i skolan för den här veckan! ^^
Sedan blire prao torsdag & fredag på kongahälla ridsällskap (KRS).
Ska vara där klockan 8.00 till något. HAHA!
Men jag funderar på ... för jag ska anmäla mig till KM i dressyr på torsdag men vet inte vilken häst jag ska ha.
Nelson är ganska stark ibland och säkert många som vill ha honom...
Lester kanske är rädd för fåglarna eller publiken... (Han är ju som han är) :)
Mynta är väldigt snabb + att jag aldrig ridit henne men vill...
Digression vet jag inte riktigt...
Winston funderar jag på men har inte ridit honom på länge...
Heddvig har åkt hem till sin ägare :'(<3
Gillar Vermir men känner ändå inte att jag vill ha honom..
Shanti funderar jag på.. Men vet inte hur hon är att rida? Ngn som vet?

Oh .. Jag vet inte hur jag ska göra..
Om jag skaffar en medryttarhäst riktigt fort och kör med den... hm.. fast nää..

Oh ngn som kan ge tips? Det är de här hästarna/ponnyerna jag har funderat på så inga mer från krs.. TACK!

Aja... Men .. Hjälp mig gärna! =)
BYEBYE! Mini-Sara :D


Kommentarer
Postat av: JENNYj

såg din länk på facebook. Kul att du bloggar!

2011-05-24 @ 21:36:22
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0