Vaknade 15.32

Heey alla människor!

Nu hoppas jag att det inte ska dampa med blogg.se :)
I alal fall idag vaknade jag kl 15.32 lite sent jag vet.. hahah :D<3 Ville egentligen åka till stall hagen idag... Men det regnade och då e de inte så skönt haha! :D

Men nu ska jag berätta lite om när vi var på klassresa :D<3 HAHA!
Vi kom dit någon tid (kommer typ inte ihåg)
Sedan så åt vi korv med bröd tror jag.. Sedan kollade vi runt med mera och tillslut skulle vi sova.. Första natten sov jag 20 minuter allt som allt och några andra.. haha alla sov då typ xD<3
Aja men jag orkar inte berätta haha ni får fråga om ni vill veta :P <3 HAHAHA! XD

Men nu ska ja gå igen :D<3 BYEBYE !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0