T A C K B Ä S T A V Ä N!

Blondi... Jag hade bara ren tur att jag hittade dig. Eller var det ´kanske du som hittade mig?.. När du började i vår grupp trodde jag att jag aldrig skulle få lära känna dig såhär bra. Trodde ett tag att du skulle byta eftersom du bytte innan eftersom det var en till Sara(h).. Tack för att du visade mig stall hagen... Tack för att du tagit en skethäst för att jag ska kunna få ha någon jag älskar.. Och tack för att du stöttat mig när jag har fått skethästar.. Hur ska jag kunna tacka dig tillräckligt? Hur ska jag kunna ge tillbaka? Du är min bästa vän. Och hoppas att du alltid kommer vara det.
Du är så j**** go!
Och kommer du ihåg när vi var på stall hagen och tog kort på en fågel i ett dike? XD
Detta ♥ är till dig... Tusen gånger om♥


Ä L S K A R  D I G !!! ♥ ..


Kommentarer
Postat av: Sarawhbby

Naw, gumman dåh<3

2011-05-17 @ 06:49:46
URL: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0