Söker medryttarponny/häst!

Hejhej! <3

Jag söker en ponny/häst jag kan rida då och då! :) (kanske 1 gång i veckan eller något)

Om du vet någon som söker medryttare eller om du gör det själv så var gärna gullig och skriv :D<3 (kom ihåg att det ska vara i kungälv ;D)<3

Men nu ska jag berätta lite om dagen.. I morse hade jag tänkt att lämna jackan hemma eftersom det såg ut att bli varmt.. Men det var tur att jag inte gjorde det. När vi skulle ha orientering så började det regna.. Men vi gick ut ändå. När vi hade hittat alla skulle vi till skolan igen och spela fotboll i regnet.. hehe!

Kan ju säga att många frös ;D<3
Men imorgon blir det agility igen :D :D :D <3 Längtar! Hoppas verkligen inte att det regnar<3 Min hund gillar inte att hoppa med täcke... + att hon inte ska hoppa i det täcket för då kan hon fastna. inte bra..

Men.. nu ska jag sticka och kolla på tv ;D BYEBYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0