Sitter och lyssnar på spotify ^^

Lyssnar på min nya spellista ^^ :D

Just nu är det "Fest i hela huset" ;D Idag har jag varit och kollat i de nya huset :D<3 Idag hade knattarna teori! ^^ Ska ha Shanti på KM:et ... :/ Hon e ju liksom jätte bra på dressyr men jag vill ändå ha min lilla älskling, Lester för er som inte vet!

Nu börjar en låt som heter "Gorilla" ... Faktiskt riktigt bra! Idag fick vi även reda på våra nya klasser! Kom i 7C :) Det var typ 12  av 27 i våran klass jag inte visste vilka de var... :) HAHAH men det blir spännande att åka till Ytterby och träffa dom nya klasserna^^ hehe! <3 Imorgon är det rídning om jag hoppas såklart att jag får Lester men han brukar inte vara med så det blir väll ngn annan xD HAHAH!

Ska typ sova nu.. Skola imorgon -.- <3

BYEBYE!<3 "Lilla" Vermir ^^ :D


Kommentarer
Postat av: nina

Önskade också lester men fick han inte :'(

2011-06-01 @ 14:43:11
URL: http://footobrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0