PRAO PÅ KRS

Hallo alla ni^^
Idag har jag haft det mycket trevligt på kongahälla ridsällskap.
Dagen började med att jag kom dit och träffade Annelie! Vi skulle först låta hästarna äta klart sin frukost sedan skulle dom ut. (Tror det var denna ordningen xD) Efter det kom Ulle och vi mockade och sopade... Efter det var klockan ca 11 och vi åt lunch :) Frukost för mig eftersom jag inte åt någon.
Sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde men dagen har i alla fall innehållit fodring, borstning, mockning, sopning, in och utsläpp och tvätta bett med mera :)

Här är den nya hästen Samuel :) Konstigt namn till häst om jag får säga det själv :P Han är 5 år och kommer från Frankrike! Det är hästen i hagen ;D

Kolla på Bellas bloggsida imorgon så får du veta hur det gick på tävlingen och även kanske en liten film :D<3 ( http://Hoppsmurfen.blogg.se/Bella )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0