Mitt lilla ord :')

 

Hästar ... 

Jag har alltid önskat mig en häst... Tävlat i många tävlingar om en häst.. Men aldrig vunnit/fått/fått köpa någon... Spelar ingen roll om jag inte hinner vara med kompisar så mycket... är ju inte det nu heller... Om jag har att hästen har någon dag ledigt i veckan så hinner jag.. Kompisar kan följa med hem till mig med mera..
Det ända jag önskar just nu är en häst...
(Och att allt är bra med min familj såklart)

Åh... Någon dag.. Någon dag... Då ska jag också få vara lycklig med en fin och underbar häst/ponny.
Det skulle vara underbart!
Jag menar inte att jag har det dåligt nu... Men tänk er.. Inte bara stå på banan med en flagga.. Utan att vara den som hoppar.. Den som får applåder.. Den som ramlar av.. Den som får pris.. Den som får vara med detta fantastiska djur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0