Marrängsviss :D<3

Marränger, Glass, Grädde, Strössel, Chokladsås, Lite av detta i ansikten och sånt...

Ja... När jag kom till stallet idag då (skulle vara fadder) så var inte mitt fadderbarn där.. Så då kollade jag på skötarlistan och blev skötare på Mynta på måndagar :D<3 Medans alla ledde och red och sånt pysslade jag om Mynta och putsade hennes träns och så<3
Efter det fick jag vänta en lång stund tills Ulle kollade :P<3 HAHA!
Men men.. Tillsist fick jag en prick som de heter :D

HAHA Mynta är så sööt :D<3 När jag la i mina nycklar i fickan trodde hon att jag hade godis så gulligt!<3

Här är en bild på henne från idag :D<3
VET NI??? :D JAG OCH BLONDI KANSKE SKA SOVA HOS VARANDRA HELA HELGEN :D<3

ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0