Kul med faddergänget ^^

Hallojsan! :)
I
dag så har jag träffat vårat gulliga faddergäng^^ :D Kom precis när dom skulle rida för att bussen var försenad (som vanligt)... Men men.. Alice hade bakat tårta och så satt vi¨och åt! MUMS! På torsdag blir de prao på KRS :D!
Har inte så mycket mer att skriva men får skriva snart igen antar ja ;D 2 bilder på mig när jag var liten! :) Och förra året på ranchens ridläger med Mr.Romeo! :D<3 Min lilla älskling! :D

Hade tänkt att kanske åka till Hööks om jag hinner/kan ... :D är det ngn i så fall som vill följa med då? <3
KRAMIS FRÅN MIIG! //Sara


Kommentarer
Postat av: Daniela C:

hööks is daahh shiii!!:D

2011-05-24 @ 07:18:25
URL: http://minibatman.blogg.se/
Postat av: L-G <3

Åker gärna me<33

2011-06-03 @ 23:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0