Ingen ridning idag då :(

Hejhej!
I går och imorse hade jag väldigt ont i huvudet, så jag var inte i skolan idag. Egentligen skulle jag rida idag men vilar i stället. Undra vem jag skulle fått.. :o<3 Kanske får se halv 3 eller något om jag mår bättre, får se..
I morgon ska jag storstäda mitt rum hemma hos pappa -.-<3 Fast i och försig.. Det behövs :p<3
Just nu lyssnar jag på smurf-låtar XD<3

Har lagt ut några nya bilder på min hemsida nu =D<3 (Fast inte så jätte många men ändå)
Kolla vetja! http://PhotoIRL.n.nu

Skriver kanske mer sen om jag red eller inte :D<3 Byebye!  FÅGLAR E KUL X'''''''''''''''''D<3 (FAST BARA LITE) :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0