Är med Blondi!<3

Hallo i stugorna!<3 Eller hus/lägenhet/villa eller vad ni nu bor :D

I går red jag på Lester och han var grym!<3<3<3<3<3
Han gick verkligen jätte bra! :D GUH vad jag älskar honom! :3
Så nu ändrade jag i dressyren så att jag nu har
FÖRST: LESTER
ANDRA: LADY (ska nog byta)
TREDJE: SHANTI

Innan hade jag
Först: Shanti & Lady
Tvåa: Winston

Nu är jag med lilla Blondi och idag har vi ridit jag red Blondi (Guldlock som ja kallar henne) & Blondi red Amigo! Det gick bra där med! :D
I morgon ska vi rida igen! JIPPIE! :)) Och Molly, Reine och Mamma följer antagligen med! ;D

Nu ska jag och Blondi äta lite godis, chips och lite annat skräp^^ :D

HA DET BÄST, FLODHÄST, LINGONPRÄST, JAG ÄLSKAR HÄST(AR) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0