Är med bästavän<3

Tjenare alla människor ^^<3

Igår så red jag på KRS... :D<3 Fick Vermir.. (en häst jag inte brukar gilla att rida även om han är duktig :S) Men det gick jätte bra och jag är jätte nöjd :D<3 Han var så fin!...
Efter ridningen åkte jag hem till Blondi och sov... Nä men först åt vi typ korvstroganof med makaroner^^

Nästa dag (lördag) så cyklade vi iväg till stall hagen och gjorde lite saker. :D<3
Vi var inte där så länge men det var kul ändå :D<3
Sedan cyklade vi hem igen och gjorde i ordning oss... För vi skulle till Daniel (Blondi´s kusin & en som jag känner eftersom han gått på samma skola som mig) :) Grattis Daniel :D
Haha men sen åkte vi till kungälvs cruisingen :D<3
Aldrig varit där förut.. Men nu vet jag att de är jättekul ;D<3
Vi åkte med deras Cadillac dit :)<3 Vi gick runt sedan lite hit och dit.. :D<3
Hade askul idag.. Ibland hade jag inget att prata om då lyssnade jag bara HAHAH!<3

Imorgon blir det att cykla till stallet med blondi! Där ska det vara dressyrtävling och så :)<3
Skriver väll något imorgon för nu ska vi spela ngt spel :D<3

Ha det gött!<3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0