Väst eller inte?

Då några av mina kompisar skrev sina åsikter om att ha väst eller inte tänkte jag skriva min... När jag rider dressyr känner jag mig klumpig med väst.. Så just då rider jag hellre utan, beroende vilken häst jag rider. Finns vissa på krs som jag inte riktigt litar på som blir rädda för vissa saker eller bara springer ;) haha alla hästar är ju som dom e;) men i alla fall! När jag hoppar gillar jag att ha väst, det känns säkrare <3 vet inte hur jag ska förklara de e bara så :) men i dressyren känner jag mig bara klumpig med väst! Men de e ju säkrare med väst. Vill ha en sån nyare väst med kuddar typ xD har ingen bild då jag är inne på mobilen ;) ha det super ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Nu är det visst du som inte la ut i tid?

2011-07-25 @ 13:10:55
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0