Ridlägerdag 2

Vi började "idag" att ta in hästarna och sedan blev det ett dressyrpass ute i paddocken med Gunilla som ridlärare! Gunilla var verkligen underbart bra!
Denna dagen hade jag inte Tequila (stavning?) utan jag hade Jolie eftersom Tequila inte var riktigt fräsh om man säger så<3

Andra ridpasset blev det uteritt med både piff och puff! Det var helt kaos! Säger som en av mina kompisar "
Hästarna var helcrazy och vissa i Puff klarade inte av sina hästar" efter som det var helt sant! En som hade Flora fick byta till storhäst för hon inte klarade av Flora som blev helt galen, en av ledarna fick ta Flora men sedan slutade det med att jag lämnade Jolie till Erika (en av ledarna) så jag fick Flora! Flora fick sina fina stunder ibland men ibland var hon även galen xD haha fin mening väll?? Eller inte :P
Tog även kort med våra hästar och en gruppbild, köpte ingenting!

Sedan på kvällen blev det tipspromenad & stafett och lite annat kul ;)

Tror jag kom ihåg att skriva allt xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0