Ridningen idag och igår!:D

Hejhej! :)

Vaknade klockan 8.32 för att vara i stallet klockan 9.30 :D Jag gick ner till stallet och gjorde i ordning Nelson!
Sjukt mysig var han idag!

Själva ridningen då:

Ganska pigg som igår. Vi gjorde många serpentiner, volter osv.
När vi börjat trava lite fick vi sällskap av Nellie och Snowie! :D
Så sjukt fina är dom tillsammans.

Ah i alla fall. Jag pratade lite med Nellie medans jag skrittade på långa tyglar.
Efter en stund började han söka sig neråt och var jätte fin, men det höll inte så länge.. haha.

Matilda och Julia kom också med sin hyrhäst!
Emma var med och hjälpte till lite men Matilda och Julia red.



Ridningen igår då!

Selina och Malin var i ridhuset när jag kom med Nelson och Blondi med Dominique!
Nelson var sjukt pigg och bockade en gång i galoppen.

Blev först lite ridning med sadeln och när han lugnat sig lite red jag barbacka.
Det gick la helt okej igår men mycket bättre idag!



Ska rida älsklingen imorgon och på fredag också!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0