Nelson! :D<3

Red Nelson idag  :'D<3 (förvånade?)

Vi red lite brevid en skylt typ osv.
Hoppade ett litet skutt några gånger också!
Han var ganska bra idag!
Han hade på sig fel träns i gruppen innan så jag fick ett skitbett.. som jag verkligen inte gillar. 
Men jag fick rida min älskling! :D
Ulle, världens bästa ridlärare slutade även idag :(<3
Har haft henne sjukt länge nu, har varit mycket känslor idag... Skratt, glädje, gråt och en massa kramar.
Bästa ridläraren jag haft!
Vi gjorde en film till henne, en dikt köpte en tomte, choklad och ett fint halsband :)
Vi bakade även lite kaka :3
Kommer sakna henne sjukt mycket!

I stället kommer vi få Lotta! :)
Hon e ju också bra :D
Har haft henne innan när jag har ridit igen osv!
Jao. Vet inte vad jag ska skriva mer!? xd
Ha det gött, skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0