Jag älskar dig så obeskrivligt mycket...

Det finns inga ord som kan beskriva dig på rätt sett...
För du är mer en bäst, du är mer en söt.. du är så mycket förutom det jag önskar mest..
att du skulle vara min.. Det är det som fattas..



Min lilla älskade Nelson...
Nu när julen snart e över.. vet jag att jag inte kommer få dig.. Men jag har fortfarande en födelsedag om 25 dagar, jag får hoppas att jag kan få dig då. Jag kommer försöka göra allt för att du ska bli min!



Jag kommer aldrig sluta älska dig, älskade fina häst.
Jag är så lycklig när jag e hos dig.

I stallet i din spilta, när du tar fram öronen när jag kommer in.
När jag inte orkar eller bara är otroligt kan jag komma in till dig och du fortfarande är lika glad.
Det är då jag blir glad :')




Jag Älskar Dig Så Obeskrivligt Mycket!<3

You're perfect to me!
Jag älskar dig, det är bara så!



Kommentarer
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

Sv; jo men de e klart att jag gör!!!! <3333

2011-12-24 @ 22:07:17
URL: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0