Flög i väg...

Haha!

Idag cyklade jag när till  stallet och gud vad det blåser!
Min mössa flög av när jag stod stilla... Det värsta var att det var motvind..

När jag kom dit höll dom på att släppa in hästarna.
Nelson var inte vit längre utan han var grå!

Haha så söt.
Emma kom efter en stund så vi red tillsammans! :D
Jätte trevligt. Nelson var lika pigg idag men det gick lika bra ändå.

Tränade volter idag igen.
Just de, träffade Ulle idag!



Imorgon hade jag tänkt att vi skulle vara svart-lila-vit på våra färger^^

Efter jag ridit myste jag lite med Nelson, borstade av osv.
Så sa Carina att jag hade gjort ett bra jobb för han var jätte duktig kursen efter! :D
Hon frågade även om jag kunde leda en nybörjare så det gjorde jag också.
Jag ledde Paijaz^^

Sen var det att cykla hem i blåsten igen.. haha!

Sista dagen imon jag hyr honom..
Önska han var min så jag kunde ha lika kul varje dag!
Han är mer än en häst... Han e min bästa vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0